عزیزا...سیفی در پیامی از عموم مردم دارالعباده دعوت کرده است تا با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر نفرت و انزجار خود را از رژیم غاصب اسرائیل اعلام دارند.

عزیزا...سیفی در این پیام با بیان اینکه روز قدس نشأت گرفته از اندیشه جاویدان حضرت امام خمینی (ره) بوده است آورده است رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با تیزبینی و تدبیر خود آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کرده اند تا در این روز مسلمانان با اتحاد و همدلی نسبت به جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی اعلام انزجار نمایند.

فرماندار با اشاره به شرایط خاص امروز جهان اسلام و به وجود آمدن تنش در برخی از این کشورها همچون سوریه ، مصر ، تونس و ... خاطر نشان کرده است:  هوشیاری و آگاهی هر چه بیشتر ملتهای مسلمان و حضور پرشور آنان در صحنه دفاع از کیان اسلام، نقش اساسی در پیروزی مقاومت در برابر توطئه های استکبار جهانی و صهیونیزم بین المللی دارد.

وي روز قدس را روز فرياد مستضعفان عالم عليه مستكبران و جنايتكاران عالم عنوان كرد و افزود: روز قدس بانگ بی‌معنا بودن ادعاهای مزدورانه دموكراسی و حقوق بشر رژيم صهيونيسم و هم‌پيمانانش است.

سیفی در پايان ضمن گراميداشت اين روز بزرگ از عموم مردم شريف ومومن درالعباده يزد دعوت كرد تا با حضور گسترده ضمن لبیک مجدد به ندای ملکوتی امام راحل عظیم الشأن و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، حمایت خود را از مقاومت اسلامی فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیستی اعلام نمایند.

لازم بذکر است راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر یزد از ساعت 11 صبح روز جمعه 11 مرداد از میدان شهید بهشتی ، خیابان امام خمینی (ره) ، چهار راه شهدا و خیابان قیام تا میعادگاه نماز جمعه در مسجد ملااسماعیل برگزار می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا